woensdag 14 maart 2018

All-time favorite: Silk effect maxi blusher no 19 Coral


Ik heb een zwak voor blushers en highlighters en heb inmiddels ook een aardige collectie verzameld. Er komen regelmatig prachtige nieuwe tinten uit en daarom vind ik het best bijzonder dat ik inmiddels al aan mijn derde exemplaar van deze Collistar blusher toe ben. Vandaar gewoon even een blogpost om deze beauty in het zonnetje te zetten.


De verpakking is niet alleen praktisch maar zeker ook mooi om te zien, de blusher heeft een flink formaat en het doosje bevat ook een royaal en lekker zacht penseel dat zich onder de blusher bevind in een apart vakje. Het spiegeltje is praktisch voor een snelle touch-up. Als ik mijn blush aanbreng doe ik dat toch het liefst voor een grote spiegel met een speciaal blush penseel.


Koraal en peachkleurige tinten trekken altijd direct mijn aandacht en deze kleur van Collistar is gewoon ontzettend mooi, op de swatch zie je één veegje van de blusher nummer 19. Als je hem lichtjes aanbrengt zorgt deze kleur voor een prachtige gloed en als je hem wat steviger aanzet dan kan heb je een mooie glanzende blos op de wangen.

Deze blush is niet alleen heel erg mooi qua kleur maar verzorgt de huid ook door de samenstelling waarin vitamine E, hyaluronzuur en UV filters in zijn verwerkt.


Voor mij is deze blush vooral een topper omdat hij vrij lang meegaat, een prachtige satijnachtige finish heeft en heel erg prettig aanbrengt. Ik zit nu wel een beetje in dubio want ik heb deze net nieuw gekocht maar de Collistar Peach blusher lonkt ook naar mij. Deze blush is verkrijgbaar in 8 tinten waaronder deze koraal (en die peach van mijn verlanglijstje) en shop je bij de parfumerie en via de officiële Collistar webshop. ..