vrijdag 3 november 2017

Infinium pure haarspray


Haarlak is niet iets wat ik dagelijks gebruik maar als ik mijn haar heb geföhnd dan is het een onmisbare stap om de gladde golven te fixeren en pluis tegen te gaan. Ik kan het alleen maar toejuichen dat een grote speler op het gebied van styling en verzorging het goede voorbeeld geeft en veel onnodige toevoegingen uit het product heeft verwijderd en terug heeft weten te brengen naar slechts 6 ingrediënten.
Infinium pure van L'Oréal professionnel is een innovatieve haarlak die uit slechts 6 ingrediënten bestaat. Kappers gebruiken gemiddeld 1450(!) flessen haarlak in hun loopbaan en worden dus flink blootgesteld aan allerlei chemicaliën en L'Oréal is er nu in geslaagd om het aantal ingrediënten drastisch te verminderen zonder de effectieve werking uit het oog te verliezen.


Infinium pure in een notendop: Deze haarlak is hypoallergeen, het risico op allergische reacties is minimaal, de fixatie is geschikt voor professioneel gebruik (strong & extra strong) en de lak is geurloos en vrij van parfum. Het haar blijft in model maar voelt niet stijf of hard aan, de haalak zorgt voor flexibiliteit en glans.

Dat less absoluut more is bewijst dit product, mijn haar blijft de hele dag mooi in model en zelfs een hoge luchtvochtigheid op een mooie herfstdag verpest mijn look niet met ongewenst pluizende lokken. Het haar blijft flexibel maar is wel lichtjes gefixeerd. Een hele fijne haarspray! 1en het grootste pluspunt is deze innovatieve formule die dus geen verstikkende dampen veroorzaakt (ik kan erg slecht tegen de dampen van haarlak en deosprays). Ik hoop stiekem dat ze het volledige assortiment eens flink onder handen nemen en afscheid nemen van onnodige bestanddelen in hun haarverzorging en styling, deze haarspray is het bewijs dat het kan! En als de rest dan volgt is dat een hele grote stap voor ecofabulous beauty.